Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GMI

Glock Mark IX

20. 10. 2010 10:19
Drtinová je nebezpečná ze všech stran

Své dojmy vykládá jako fakta a obráceně. Bohužel není v ČT jediná.

0 0
možnosti
IH

tantemici

20. 10. 2010 10:06
Pane doktore,

fandím Vám, byť volit Vás nemohu (nejsem z Vašeho volebního regionu).

I já jsem byla včera velmi překvapena, když jsem se dozvěděla, že informace ČT byly - mírně řečeno - zcela zavádějící... Média mají obrovskou sílu nasadit i lež do hlav nás ostatních - a jak vidět, zneužívají toho...

Někdo z Vás má strach, tím spíše důvod pro to - volit Vás!

0 0
možnosti
GMI

Glock Mark IX

20. 10. 2010 10:22
Re: Pane doktore,

A teď uvidíte ten rozdíl mezi veřejnoprávní ČT a veřejnoprávní BBC (vzorem to pro ČT). BBC se omluví klidně 30x během dne, i v prime time, ČT se omluví 1x a to ještě někdy v 11 hodin dopoledne na ČT24.

0 0
možnosti
D

Draggo

20. 10. 2010 10:03
Tak ted jeste uspet ve druhem kole,

kdyz to s tim Agelem nevyslo. :-P Ale treba jeste bude prilezitost, ne? ;-)

0 0
možnosti
MP

MMister.com

20. 10. 2010 10:02
Fandím vám

I když si bohužel myslím, že prohrajete, fandím vám a přeju vám, abyste křeslo obhájil! Naděje umírá poslední.

0 0
možnosti
S

snaduzdost

20. 10. 2010 9:43
. Všem pomluvám navzdory

Ano, máte pravdu, pane doktore, uvědomil jsem si taky ten šlendrián České veřejnoprávní televize. Měl byste požadovat, aby slušným ! nepejorativním způsobem, u vědomí vlastní chyby, se za svůj omyl v hlavních zprávách omluvili a uvedli vše slušným, nepejorativním! způsobem na pravou míru.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4122x
Narodil jsem se v Brně, 7. listopadu 1956. Po absolutoriu na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity jsem působil v nemocnicích v Jevíčku, Svitavách, Ivančicích a v Brně.
Do ODS jsem vstoupil roku 1996 a v listopadu roku 1998 jsem byl zvolen v senátním obvodu Brno-Venkov poprvé senátorem. V září 2006 jsem byl jmenován ministrem zdravotnictví v této funkci jsem pracoval do ledna 2009. Jsem rozvedený a mám dva syny.

Seznam rubrik