Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

mr_bodo

4. 9. 2010 10:59
Pí Ár

Pane Julínku, možná jste pro naše "zdravotnictví" udělal více, než je mezi lidmi známo, což Vás šlechtí. Ale nastříleli jste si do vlastní brány tolik gólů, že jste prohráli jasně vyhraný zápas... Proč si Vás tedy lidi pamatují jen jako toho třicetikorunového? Člověk s Vaším IQ musí vědět, že v této době bez špičkového public relations nezmůžete nic a i nula s IQ houpacího koníka (ale se špičkovým PR) vyjde jako vítěz...

A když jsme u té třicetikoruny... Dodnes nemám vysvětlení, proč ho měli platit i novorozenci. K tomuto se také hrdě hlásíte? Nebylo jednodušší odhlasovat, že se ve Strakovce zdraží obědy všem o třicet korun? Myslím, že byste utržili více peněz, jídlo tam by bylo stejně o hodně levnější než v jakékoliv čtyřce a ještě byste dokázali, že "božstvo" se o milimetr přiblížilo "tomu póvlu dole".

0 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

4. 9. 2010 10:56
Proč zde exhibujete, pane Julínku

máte-li co sdělit panu ministru zdravotnictví, tak mu to prosím sdělte v uzavřeném dopise a ne takto dryáčnickým, bulvárním způsobem.

Jste také rovněž členem strany, která má svého předsedu vlády, jdete tedy prosím za ním, na Vás, jako dlouholetého funkcionáře si jistě najde čas.

Poraďte se také prosím s dr.Rathem, ten ví, jak v této věci postupovat, pokud chcete, zařídím Vám to, u něj máte vždy dveře otevřené.

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

4. 9. 2010 11:18
Re: Proč zde exhibujete, pane Julínku

Heleme se, strýček Joe se právě vrátil od svého zaměstnavatele DRátha.

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
-

-zebra-

4. 9. 2010 9:55
cim to je, za na misterstvo

neustale usedaji tak nekompetentni lide jako vy nebo Heger? Zrejme jste byli neschopni lekari, znudeni poradnou praci, a tak jste se dali na politiku. Nejvetsi korupce ve zdravotnictvi je na urovni managementu, tj. na urovni budizknicemu jako vy nebo Heger

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/iva-bezdekova.php?itemid=10336

Jeste jsem nepoznal zadneho slusneho reditele nemocnice, vesmes to byli sami mafiani a byvali komuniste.

0 0
možnosti
MR

Mončí2

4. 9. 2010 9:52
Pane Julínku,

docela ráda bych se dozvěděla od odborníka kde jsou ty miliardy za vybrané poplatky a proč je naše zdravotnictví stále v krizi.A dále jakto,že když jste zrušil limity na onkologické léky,tak moje tchyně čekala na schválení léku tak dlouho až se toho nedožila.Jediné co se polistopadovým vládám povedlo je to,že zdravotnictví je rozkradené,pardon,zprivatizované a ještě má nynější vláda odvahu brát doktorům peníze.Takže nezaplacení lékaři utečou do zahraničí a nastoupí babky kořenářky a mastičkáři...................

0 0
možnosti

petr66

4. 9. 2010 9:45
Nebote se on ho Kalousek srovná

A jinak na rozdíl od vás, mi pan ministr skutečně přpadí jako odborník.Rv

0 0
možnosti
U

uchrunda

4. 9. 2010 9:45
Pane

Jůlinku jak mají poplatky regulovat  novorozeňata a lidi v bezvědomí? U ústavního soudu jste to nám nevysvětlil tak doufám

,že o tom napíšete alespoň blog!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4122x
Narodil jsem se v Brně, 7. listopadu 1956. Po absolutoriu na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity jsem působil v nemocnicích v Jevíčku, Svitavách, Ivančicích a v Brně.
Do ODS jsem vstoupil roku 1996 a v listopadu roku 1998 jsem byl zvolen v senátním obvodu Brno-Venkov poprvé senátorem. V září 2006 jsem byl jmenován ministrem zdravotnictví v této funkci jsem pracoval do ledna 2009. Jsem rozvedený a mám dva syny.

Seznam rubrik