Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

gentlastwo

4. 9. 2010 18:34
Blabla bla doktore Julínku,

to má   být přehnaná  skromnost, nebo náznak sebereflexe??

   V Brně   byste zrušil úprazovku.....

  Lékaři ted vyhrožují hromadnou emigrací / v současnosti odchází 200   ročně/...

cELÝ ČLÁNEK MI PŘIPADÁ    FARIZEJSKÝ..

0 0
možnosti
F

fakta666

4. 9. 2010 18:13
Julinek hlavně nám řekněte KOLIK stály a kde zkončily ty

nesmyslné vydřidušské příručky, které měly regulovat i simulanty nedonošenosti = novorozence a děti, jak pomohl odhlasovat gynekolog přeběhlík pseudozákonodárce "DOKTOR"....Pohanka !!:-PNIKDY NIKDE to nepsali!!

0 0
možnosti
9

963963963

4. 9. 2010 18:15
Re: Julinek hlavně nám řekněte KOLIK stály a kde zkončily ty

pořád v socanském duchu a inteligenci?

0 0
možnosti
ZV

Ochlupoun

4. 9. 2010 17:12
Problém zdravotnictvé

Víte on problém financování zdravotnictví je tak trochu problém. Ti co zažili ještě kovové jehly, které se sterilizovali a ne současné bezbolestné na jedno použití tuší. Zdravotnictví za 30 let proběhlo úžasným pokrokem, který ovšem stojí mnoho peněz. Lepší (a dražší) diagnostika, lepší (a dražší) léky, lepší (a dražší) operační techniky způsobují, že řada (pro společnost již neproduktivních) lidí se dožívá či přežívá do velmi vysokého věku za doživotní konzumace (stále dražší) lékové a lékařské péče. Nehledejte v tom nenávis, prostě to je jen konstatování faktu. Např. když se podíváte, kolik stojí  transplantační péče a péče o "vyléčené" transplantované pacienty zjistíte, že to je vlastně náklad, který dříve nebyl, protože pacient zamřel. A podobné to je s onkologickými pacienty. Jenže na takto nákladnou péči prostě nemáme. Budeme muset konečně pochopit, že špičkové zdravotnictví není pro každého. To jen pro ty, co chtějí srovnávat dnešní zdravotnictví s tím komunistickým.

0 0
možnosti
ŠF

stev

4. 9. 2010 17:57
Onkologičtí pacienti by si měli léčbu hradit sami.

Onkologičtí pacienti by si léčbu měli hradit sami. Dnes už je prokázána souvislost mezi stylem života a tímto onemocněním. Každý svého zdraví strůjcem. Leckdy by se mohlo zdát, že ti lidé jsou v tom nevinně, například proto, že žijí blízko frekventované křižovatky, velké fabriky a podobně. Ale ruku na srdce, proč té stavbě nezabránili? Proč v době vzniku nevyužili možnosti, které jim dával zákon? Proč se včas neodstěhovali? Nebo kuřáci, ti způsobují závažná onemocnění celé své rodině, dokonce i svým dosud nenarozeným potomkům. A tak bychom mohli pokračovat.Rv

0 0
možnosti
N

nickless

4. 9. 2010 17:09
Julínek byl nejlepší ministr zdravotnictví

Pořád melete o 30 Kč. Podívejte se, kolik odvádíte do zdravotnictví každý měsíc z výplaty. U mě je to několik tisíc a stejnou část za mě odvede ještě zaměstnavatel. Musím se mu vyplatit i za ty peníze, takže i to jsou peníze, které já vydělám. Ročně je to několik desítek tisíc Kč, možná 50.000. K doktorovi chodím, kdykoli potřebuji a 30 Kč platím s úsměvem, protože mi to za celý rok udělá cca 300 Kč na poplatcích. Když si vztáhnu těch 300 Kč k těm 50.000 tak je to naprosto neviditelná částka. Ovšem taková, která odradí simulanta, flákače, kterému se nechce do práce apod. lákač ušetří 30 Kč, ale pojišťovna třeba 1000 Kč. A to mi za to stojí, protože jinak bych nemohl platit 50.000 ročně, ale musel 100.000.

0 0
možnosti
N

nickless

4. 9. 2010 17:10
Re: Julínek byl nejlepší ministr zdravotnictví

A Julínek byl první ministr, který zavedl ochranné limity na všecky poplatky a doplatky ve výši 5000 Kč. Spousta lidí opravdu těžce nemocných do té doby platila třeba 80.000 Kč ročně za léky. Po Julínkovi platí 5000. To je obrovský pokrok. Na to si platím pojištění, že až budu opravdu těžce nemocný, tak o mě bude postaráno. Ne na to, že mě škrábe v krku, tak dostanu lék za 10 Kč zdarma. Na ten budu vždycky mít i bez pojištění.

0 0
možnosti
ML

Pravy_Juice

4. 9. 2010 16:16
Vážení přispěvatelé

Ten článek je o Hegerovi. Nechápu tu vaši neskutečnou nenávist vůči Julínkovi, i některé zjevné lži (například o nepřístupnosti onkologické péče).

Já sice nesouhlasím s Julínkovou představou privatizace zdravotnictví i s některými jeho dalšími názory, ale připadá mi, že Heger (resp. Kalousek) bude daleko, daleko tvrdší vůči občanům. Za vlády TOP09 dojde ke zdravotnictví k opravdovým průserům, nemocnice nebudou mít prachy na léčbu a provoz, na druhou stranu se budou platit vyšší poplatky za hospitalizaci. Za to asi těžko bude moci Julínek.

0 0
možnosti
JK

danzero

4. 9. 2010 16:10
Len pomali....

No já bych do něj tak nebušil. Nutnost reformy zdravotnictví je jasná, i když představy o ní jsou různé. Je fakt, že se nikdo moc nenamáhal s vysvětlováním, ale když čtu diskusní příspěvky, nevím, jestli by to mělo smysl. Také je fakt, že mu jeho návrhy neprošly a tak o nich nic nevíme. Těch 30,-kč možná pustily oranžády schválně, neboť tušily, že ztráta 1 - 1,5 piva (případně -krát x) národ velmi rozruší. Podle mého názoru to však není marná věc, byť se mi kroutí prstíky při placení. Mě osobně velmi vadí naprosto idiotský způsob stanovování doplatků za léky a navíc myslím, že ceny léků by měly být všude stejné. Jsou státy kde tomu tak je. Nejvíc škody, podle mě, nadělal Zmackovaný Prcek zaražením elektronických zdravotních knížek. Mohlo to ušetřit obrovské peníze. Odstranit, či omezit duplicitní medikaci a vyšetření, zpřístupnit informace a tím zkvalitnit diagnostiku a terapii, atd., atd. Smutný příklad toho, co dokáže zakomplexovaný a zákeřný hajzlík u koryta.

0 0
možnosti
ML

Pravy_Juice

4. 9. 2010 16:08
musím říci (napsat)

že oproti Hegerovi byl Julínek ještě "zlatý".

-

Heger je v podstatě Kalouskova loutka, viz poslední zprávy, např. právě 100 Kč poplatek v nemocnicích, kdy na nátlak Kalouska nebudou žádné výjimky u těchto poplatků pro děti či důchodce.

Nejsem zastáncem pana Julínka, řada jeho názorů se mi nelíbí, ale objektivně musím uznat, že měl alespoň nějaký plán, který měl hlavu a patu. Oproti nejpravicovějším expertům z TOP09, kteří umí na jedné straně jen bezhlavě škrtat a ždímat občany bez rozdílu věku a majetku a na druhé straně si hezky rozjíždět za veřejné peníze (vybrané od občanů) svoje předražené veřejné zakázky.

0 0
možnosti
VZP

vítek z prčice

4. 9. 2010 15:46
žádný ministr zdravotnictví

 .. nebude v ČR úspěšný (co to je?) a nevydrží ve funkci dlouho. Vyplývá to jednak z totálního rozkladu politického systému, jednak ze specifických povahových rysů lékařů. Jsou to kverulanti a elitáři (jako skupina, ne každý jednotlivec).  Nebozí pacienti.

Pokud jde o Julínka, nelze mu věřit ani slovo. Své skutečné a hlavní záměry nepřizná. Chtěl převést peníze ze zdravotnictví do soukromých rukou určité skupiny lidí. Ostatní je podružné. !!

0 0
možnosti
RG

gasparru

4. 9. 2010 14:26
No jo,

Julinkova ohraná deska, už jen málo chybí do Kocába.

0 0
možnosti
EV1

E.M.R. verze 1.3

4. 9. 2010 14:23
Julínku táhni !

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4122x
Narodil jsem se v Brně, 7. listopadu 1956. Po absolutoriu na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity jsem působil v nemocnicích v Jevíčku, Svitavách, Ivančicích a v Brně.
Do ODS jsem vstoupil roku 1996 a v listopadu roku 1998 jsem byl zvolen v senátním obvodu Brno-Venkov poprvé senátorem. V září 2006 jsem byl jmenován ministrem zdravotnictví v této funkci jsem pracoval do ledna 2009. Jsem rozvedený a mám dva syny.

Seznam rubrik